BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 11, 2009

AgEnDA S3tRUsnYA......

Fuhhh,....rsenye dh lme xpost blog ni....
huhu...srry la 2 all.....
ary rabu lpas bru je selesai contest voice of starz.....
Aku xjoin contest v.o.s ni cz dh "bersara" & rsenye nk beri peluang
kpd yg len utk msuk contest ni....
huhuhu.....cm pserta tetap je kn....koh3...
ramai gk yg tnye np aku xmsuk....
n aku hnya mampu utk kata kn
"beri peluang pd yg len"

membe2 aku ada gak yg join V.O.S
especially "pika"(solo) n pasangan ideal of de year "reza n aishah"...
"reza n aishah" plk join kategori duet.....
peformence diorg la pling ditungggu kn....
yela kn....couple of de year....koh3
xpi srry sgt 4 reza n aishah... aku xdpt nk g support
korg utk separuh akhir cz t"paksa m"bahagikan waktuku
yg b"harga ni utk wedding ceremony cousinku....
sebut pasal wedding2 ni....
korg (reza & aishah) bila lg....
ktrg 1msu dh lapar nasi minyak korg ni.....
huhuhu.....

Sebut balik pasal V.O.S, aku selaku juri yg tidak diundang khas..
hahaha....
dari apa yg telah dipersembahkan, rata2 mmg dh kuarkn effort...
xpi masih ad lg yg kurang latihan n nmpk cm nyanyi dlm toilet je....
bkn mmgutuk xp mmg kbenaran...
ad gk peserta2 yg xreti memilih lagu mengikut kesesuaian suara masing2.....

Mcm2 gelagat peserta mlm 2.....kelakar gk diorg ni....
overall smuany menghiburkn.....perfomence yg paling xkering gusi
adalah dr sorg senior in hospitality ni....
mmg ad spirit tangan....klu korg tgk mmg mgancam gaya lenggok
tangan dia tme perfomence....another one dr sorg abg ni...
xtau nme dia,mlm 2 dia dgn beraniny mengalunkan lagu tanpa music....
mengikut sumber,bkn dia sengaja xnk menggunakan music
xp last minit cri minus one xp xjumpa....rupa2nye ayah amik da......

lastly,mmg gempak mlm 2....n aku akan tnggu result utk V.O.S...
for all contestent, gud luck 2 u all...
kpd yg b"jye ke final...do ur best...cz u all akan wakil msu n ptpl shah alam....
jgn biarkn campus len mendominasi tempat....
daaaa......






0 comments: