BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 23, 2009

PerTEmuAN & peRPisaHAN















Setiap pertemuan pasti ad perpisahan....

xkre la bagaimana perpisahan i2 berlaku kte ttp akan berpisah...
ad yg berpisah mati....
ad yg berpisah idup....
segalanya suratan yg maha kuasa....
kadang-kala kte xmgharapkan perpisahan...
ttp perpisahan i2 ttp berlaku.....

Ble di fikirkan mmg mgundang pilu dan sebak....
lg2 ble kte akan khilangan sahabat karib....
walaupn jrak yg memisahkan.....
pilu dan sebak ttp terasa.....

HUSNA Afiqah.....

Aku ingt lg ayat pertama persahabatan kte....
ko kte "mke ko cm kwn ak laaah..."...
hahaha.....mmg la cik husna ooiii.....
kte mnusia ad 7 wajah yg srupa.....
sjak dr 2.....kte mjd sahabat....
dr sahabat kte jd best bddy.....
mcm2 topic yg kte dh bualkn...
bkongsi rahsia,ketawa & gelak ssame,ske & dka,yg
paling best "BERGOSIP"..haaaaa....
ni laaa topic favorite aku......

Nk dijadikan citer...ko laaa sahabat aku yg agak luar biase....
nk tau knp....sbb ko adalah "HUSNA BAGINDA" hahahahahahaa.....
i2 1 hal.....lgpn ko adalah sahabat yg understanding....
walaupn ko a little bit minah gelabah.....
little bit ke....??? huhuhuhu....
ko ttp sahabat aku.....

Aku ingat lg kejadia accident dlu ngn ko.....
wooooooooooo......
mmg memberikn impak yg xbp nk kuat xp boleh leeerrr.....
hahaha......
TRAUMA looorrr......
trauma2 pn ttp mjadi kenangan manis antara 3 dara....iaitu "aku,kau,dan dia(pika)"
waaaaaa......dh cm tajuk drama plk kn........
dr tempat kjdia,kte ke annex....ke blai polis,dr balai polis kte ke kedai mkn....haaaaaa.....
ni mmg favorite ko....iaitu MKN2...hahaha......
mmg suspen jekkkk.......

HUSNA Afiqah......

Walaupun pertemuan kte hanya pada waktu yg singkat....
xpi memories ttap xkn singkt kt fikiran aku n membe2 yg len.....
walaupn ko jauh....
kteorg ttp ingt ko......
kt tmpt bru nnt ko jgn xbiase plk....
dok bjauhan ngn family....ngn umh & kucing2 kesayangan......
hahaha...pasni merasalah ko stdy luar dr k.l n selangor ea.....
aku doakan ko berjaya dunia & akhirat....
semoga tercapai cita2....
kawin jgn lupa jemput aku k....
haahaaa....
aku xdpt nk berikan ko apa2....
cuma lagu ni je aku dpt berikan.....
khas utk ko k.....


DOA PERPISAHAN

Pertemua kita disuatu hari
menitikan ukhuwah yg sejadi
bersyukurku kehadrat illahi
diatas jalinan yg suci

Namun kini perpisahan yg terjadi
dugaan yg menimpa diri ini
bersabarlah diatas suratan
ku tetap pergi jua....

Kan ku utuskan salam ingatanku
dalam doa kudus ku sepanjang waktu
ya allah bantulah hambamu

Mencari hidayah daripadamu
dalam mendidikkan kesabaranku
ya allah tabahkan hati hambamu
diatas perpisahan ini

Teman betapa pilunya hati ini
menghadapi perpisahan ini
pahit manis perjuangan
telah kita rasa bersama
semoga allah meredhai persahabatan kita
dan perpisahan ini
teruskan perjuangan
(utk dengar musicnye ko search la ea kt youtube
nk nyanyi live ko dh jauh....)























0 comments: